Rendszeresen edzel és a táplálkozásra is odafigyelsz, a hasadról azonban nem megy le a felesleg? Eláruljuk, mit csinálsz rosszul!

Túl sokat edzel hasra
Szép és jó, ha szorgalmasan nyomod a felüléseket és a hasprést, azonban attól sajnos nem lesz lapos a hasad. Helyezd a hangsúlyt a kardióedzésekre és próbáld ki a HIIT (magas intenzitású intervall) tréninget. Hidd el, ha ezekre fókuszálsz, előbb érsz el eredményt!

kiemelt életmód edzés lapos has fogyás

Puffadást okozó ételeket eszel
Ugyan a zöldségfogyasztást egészséges és ajánlott, viszont a karfiol, a brokkoli és a káposzta puffadást okoz. A tejtermékek szintén okozhatnak kellemetlen tüneteket, még akkor is, ha nem vagy laktózérzékeny.  Ha sportolsz és odafigyelsz az étkezésre, lehetséges, hogy az imént felsorolt élelmiszerek gátolnak abban, hogy lapos legyen a hasad.

Az edzésen kívül nem mozogsz
Letudtad az edzést, de a napod fennmaradó részében az irodában a számítógép előtt ülsz, otthon pedig hazaérve lehuppansz a tévé elé? A szervezetnek fontos, hogy fennmaradjon a folyamatos aktivitás. Nem véletlenül hallani annyit a napi ezer lépésről, hiszen ahhoz, hogy elérd a kívánt eredményt, nem elég, ha naponta másfél órát mozogsz.

Nem iszol eleget
Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a napi folyadékbevitel elengedhetetlen a szervezet egészséges működéséhez és hozzájárul ahhoz is, hogy megszabaduljunk a feleleges kilóktól. A szénsavas üdítők tiltólistásak, ha lapos hasra vágysz, úgymint a cukormentes italok, hiszen a bennük lévő édesítőszerek lassítják az anyagcserét. Igyál vizet vagy cukrozatlan teát!

kiemelt életmód edzés lapos has fogyás

Túlzásba viszed a sófogyasztást
A túlzott sófogyasztás következtében a test vizet tart vissza, amely általában hasi tájékon megreked. Éppen ezért érdemes óvatosnak lenni a késztermékekkel is, hiszen többnyire tele vannak nátriummal, amely meggátol abban, hogy szép lapos legyen a hasad.
Tipp: A csalántea remek vízhajtó, ezért esténként fogyassz el egy pohárral!

Nem figyelsz oda az étkezésre
Egyél több rostot, amely segíti az emésztést és a fehérjebevitelre is figyelj oda, hiszen nem csupán az izomépítést támogatja, hanem a zsírégetést is.
Itt találod a legjobb fehérje forrásokat:  Fehérjedús ételek, amelyek segítenek a fogyásban
A zsírokkal és a szénhidrátokkal pedig óvatosan bánj. Míg előbbinél az Omega-3 zsírsavat preferáld, amelyet többek között az avokádóban, a lazacban és az olívaolajban találsz, míg utóbbinál a zabot, a barnariszt és a teljeskiőrlésű pékárukat.